Το 20% περίπου αυτών που πληρώνετε επειδή σας είδαν... δεν έχουν μάτια ούτε δάκτυλο για να κάνουν κλικ! Είναι μηχανές, δλδ μαιμούδες χρήστες!
Εταιρείες και brands χάνουν δισεκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο λόγω της διαφημιστικής απάτης, γεγονός που το καθιστά ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα για τις επιχειρήσεις και τους διαφημιστές. Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε το AugustaFreePress.com, το ποσοστό μη έγκυρης επισκεψιμότητας ή διαφημιστικής απάτης έφτασε στο 17% το β’ τρίμηνο του 2022 από 15,6% ένα τρίμηνο πριν. Το κόστος για τις εν λόγω απάτες είναι αυξημένο κατά 7 δισ. δολάρια σε σχέση με ένα χρόνο πριν.
Τα στοιχεία της Statista και της Fraudlogix δείχνουν ότι τα παγκόσμια ποσοστά διαφημιστικής απάτης κυμαίνονται μεταξύ 19% και 24% το 2020, πριν να πέσουν στο 14% το δεύτερο τρίμηνο του 2021. Ωστόσο, μέχρι το τέλος του περασμένου έτους, το ποσοστό είχε αυξηθεί στο 15,8%. Μετά τη διολίσθηση στο 15,6% το πρώτο τρίμηνο του 2022, το παγκόσμιο ποσοστό διαφημιστικής απάτης εκτινάχθηκε ξανά στο 17%.
Μεταξύ των προγραμμάτων περιήγησης, το Yandex κατέγραψε το υψηλότερο ποσοστό διαφημιστικής απάτης το δεύτερο τρίμηνο του 2022, με 29,4%. Το Opera κατέλαβε τη δεύτερη θέση, με 26,3%, ενώ ακολουθεί το Google Chrome με 19,5%. Σύμφωνα με την έρευνα, το Mozilla Firefox ήταν το πρόγραμμα περιήγησης με το χαμηλότερο ποσοστό απάτης σε διαφημίσεις, φθάνοντας στο 13,5% κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.