IONION FM - Ραδιόφωνο Δυτικής Ελλάδας
 
 




ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ
ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΕΝΗ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
ΕΕ 2018/334





Tο μέλλον του σιδηροδρόμου στην Ηλεία
31.05.21


Συζήτηση για το μέλλον του σιδηροδρόμου στην Ηλεία και γενικότερα στην Πελοπόννησο, σήμερα στην ΠΡΩΙΝΗ ΠΕΡΙΠΟΛΟ με τον επικεφαλή της παράταξης ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΡΟΣΤΑ, και τέως Προέδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ Κώστα Σπηλιόπουλο.  "Μου δόθηκε η δυνατότητα να αναφέρω ότι η γραμμή Πάτρα - Πύργος και στη συνέχεια η επέκταση στην Καλαμάτα, είναι ένα πολύ σημαντικό έργο στη δυτική Πελοπόννησο. Θα δώσει πνοή στην ανάπτυξη της περιοχής και το οφείλει η πολιτεία στην υποβαθμισμένη μεν αλλά με πολλά πλεονεκτήματα δε, περιοχή της Ηλείας", είπε ο κ. Σπηλιόπουλος στο IONION FM.  Η νέα γραμμή θα πρέπει να γίνει στην υφιστάμενη χάραξη, χωρίς απαλλοτριώσεις, με την πλήρη ανακαίνιση της γραμμής και θα πρέπει να είναι κανονικού εύρους και σύγχρονη. Έτσι ώστε να κουμπώσει με το υπόλοιπο βασικό δίκτυο της χώρας και της Ευρώπης, και όχι να αναβαθμιστεί η παλαιά μετρική γραμμή, η οποία πλέον δεν χρησιμοποιείται πουθενά. Μια τέτοια εξέλιξη θα είναι υποβάθμιση της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Ηλείας και γενικότερα της δυτικής Πελοποννήσου. Δε θα καλύπτει μόνο τις επιβατικές μεταφορές, αλλά και τις εμπορικές και κυρίως τη μεταφορά αγροτικών προϊόντων. Ταυτόχρονα με την πλήρη ανακαίνιση της γραμμής, θα πρέπει να γίνει η ανακαίνιση των σταθμών, η κατασκευή των απαραίτητων τεχνικών και υδραυλικών έργων που έχουν μελετηθεί από μελέτες τις οποίες έχει στη διάθεσή της η ΕΡΓΟΣΕ. Επίσης θα πρέπει να προβλεφθούν οι θέσεις φόρτωσης αγροτικών προϊόντων της περιοχής. Το κόστος αυτής της αναβάθμισης δεν θα είναι 16 εκατομμύρια ευρώ αλλά μερικές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ (περίπου 70). Θα έχουμε όμως ένα δίκτυο σύγχρονο για το παρόν και το μέλλον της περιοχής και την προοπτική επέκτασης προς την Καλαμάτα. Η περιφέρεια δεν πρέπει να μείνει απαθής στο ζήτημα αυτό. Πρέπει να πρωτοστατήσει στην ουσιαστική αναβάθμιση της γραμμής. Σε δίκτυο σύγχρονο, κανονικού εύρους, με προοπτική εξυπηρέτησης όχι μόνο προαστιακών επιβατικών μεταφορών, αλλά και εμπορικών και κυρίως μεταφοράς αγροτικών προϊόντων.


Ακούστε το σχετικο απόσπασμα


Ακούστηκε 888 φορές μέχρι τώρα