IONION FM - Ραδιόφωνο Δυτικής Ελλάδας
 
 




ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ
ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΕΝΗ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
ΕΕ 2018/334





Γιαννιτσοχώρι: Θάβουν τον σιδηρόδρομο ζωντανό πριν πεθάνει
31.10.19


Η ευαισθησία για το χωριό του και η έννοια του για τα κακώς κείμενα τον κάνουν να τα στιγματίζει μέσα από το blog του «http://yannitsochori.blogspot.com». Είναι ο ενεργός πολίτης Θεόδωρος Κόλλιας, που σήμερα είπε στο IONION FM, ότι στο Γιαννιτσοχώρι «θάβουν τον σιδηρόδρομο ζωντανό, πριν πεθάνει»

Όλοι απανταχού της γης, λέει ο κ. Κόλλιας, πιστεύουν και αποδέχονται ότι ο Σιδηρόδρομος αποτελεί τον πιο ανθρώπινο, οικολογικό και οικονομικό μέσο μαζικής μεταφοράς. Στην νοτιοδυτική Ελλάδα  (Πάτρα-Πύργος-Κυπαρισσία-Καλαμάτα), κατασκευάστηκε το 1900 και συνέβαλε τα μέγιστα στην οικονομική ανόρθωση της ταλαιπωρημένης νέας χώρας.

  Δυστυχώς, για λόγους ξένους με το σημερινό σημείωμα ο Σιδηρόδρομος έπαυσε να λειτουργεί το 2011. Έκτοτε παραμένουν οι μεταλλικές γραμμές με τις θρυλικές μαδέρες, και τα φανάρια στις μεγάλες διακλαδώσεις.  Σε κάθε δε μικρό η μεγάλο χωριό στέκουν μάρτυρες του ένδοξου παρελθόντος με το ΣΠΑΠ και τον ΟΣΕ οι Σταθμοί  ως αρχιτεκτονικά μνημεία.

   Αντί λοιπόν εμείς οι κάτοικοι με πρώτους τους δημάρχους και προέδρους μας συνεχώς  να διαμαρτυρόμαστε και να εντείνουμε τις όποιες μας  πιέσεις για επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου, προβαίνουμε στον "ζωντανό" ενταφιασμό του. Περνώντας  λοιπόν από τη διακλάδωση για τη θάλασσα έγινα μάρτυρας σε τελευταίο....... ασπασμό.  Με μια μπουλντόζα είχαν χώσει τις γραμμές και είχαν πάρει αμπάριζα τα περισσότερα υλικά, πασσάλους πινακίδες και διάφορα όργανα του φωτεινού σηματοδότη.

Ακούστε την ενδιαφέρουσα συζήτηση του κ. Κόλλια με τον Δημήτρη Κολόκα στην ΠΡΩΙΝΗ ΠΕΡΙΠΟΛΟ


Ακούστε το σχετικο απόσπασμα


Ακούστηκε 911 φορές μέχρι τώρα